måndag 28 maj 2012

Helgen..=)

I helgen har vi umgåtts med goa vänner å tagit en å annan cider=) Lördagen spenderade vi med barnen i Skara, där var det klassfotboll! Det var fint väder å picknick korgen var med!! Alvins klass vann alla sina matcher, å Theas klass förlorade två å vann en =))) De var såå duktiga mina fina barn!! Thea tyckte det var så kul så nu ska hon börja spela fotboll här i Axvall...!

Å på kvällen samlade vi ihop oss ett gäng barn å vuxna å spelade brännboll! Det var mycket uppskattat från barnen..å vuxna mä!! Sen grilla vi å satt å tjöta skit..tills det blev lite kyligt, då gick vi hem till Jessica å Thomas fina altan å myste!!!

Sååå när klockan ringde kl åtta söndag morgon å jag skulle till jobbet, då ångra jag mig att jag drack cider dagen före=/// hua jag var inte pigg!! men det vara bara att bita ihop å åka dit!! Tur man har så bra jobb å arbetskamrater så dagen gick smärtfritt =))
Idag har jag varit ledig på dan, var på gymet i morse å svettades lite! Sen åkte jag å köpte lite plantor å träd till altanen! Så nu är det fint där=) kanske kommer ihåg att ta en bild någon dag!!! ha en fin måndag alla snyggingar =)))) Kössssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar