onsdag 25 juli 2012

Å hej!!!

Har inte varit här inne på hela sommaren!!! eller det har juh bara gått halva..=) å nu har äntligen sommaren kommit!! 
Guu vad jag har längtat..Mina 4 semester veckor var det bara regn å vita molntussar på himlen..=( men nu så!!!!

Har som sagt börjat jobba å det känns sådär..skulle gärna kunna lata mig ett par veckor till! men men...jag har juh ganska bra jobb så är ledig en del! I morgon jobbar jag kväll å då ska det bli fint, så dagen drar vi till plajjan! Även fredag är jag ledig å det ska bli fint väder då med!! så jag klagar inte=)))) Äntligen kanske man kan få lite färg!!!!!!!

Träningen har gått skapligt i sommar...det var två veckor när vi var iväg som jag inte rörde på dököttet..annars har jag hållt i! ! Nu har även Janne börjat träna, så kanske vi kan köra ihop i framtiden=)) "en dag i taget" säger Janne..han kanske ger upp om två månader!!! jaja det ger sig nog=))

Jaha nähä nu ska den gamle gå å knoppa!! Puss å gonatt mina fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar